Alege o zi in CINEMA

Saptamana 14.09 - 20.09
L Ma Mi J V S D
recenzie
30.06.2016
Ziua Independentei: Renasterea

Am stiut intotdeauna ca se vor intoarce! Asa ca natiunile de pe Pamant au colaborat folosind tehnologia extraterestra recuperata, la un proiect de aparare imens pentru protejarea planetei.  Insa nimic nu ne poate pregati pentru forta avansata si fara precedent a extraterestrilor.  Numai ingenuitatea catorva barbati si femei curajosi poate salva lumea noastra de la disparitie. Dar de ce ne ataca? De ce ne-au atacat si prima data?! Va garantez ca nu pentru resurse. Dar pentru ce?! Veti afla doar vizionand filmul la cinema.

De aceasta data avem mai multi extraterestrii, o baza pe luna si o nava cu un diametru de 500 km. Imaginile filmate in spatiu depasesc orice imaginatie Emmerich facandu-si treaba din plin, iar pe Pamant scenele sunt mai impresionante decat ce ati vazut in San Andreas. Fata de primul film din serie casa alba nu mai e distrusa, natiunile au trait in pace timp de 20 ani ocupandu-se de extraterestrii de pe Pamant, doar ca acum nava care ne ataca are gravitatie proprie. Sa vedeti ce dezastru…

Daca v-a placut primul film din serie nu are cum sa nu va placa si acest film. Se vede ca au trecut 20 de ani. Alte efecte speciale si un 3D folosit cu cap. Mi s-a parut un pic exagerat ca fortele aeriene americane zboara cu tehnologia extraterestra recuperata. Dar ce mai conteaza? Luptele aeriene vor fi cu mult mai dramatice. O parte din garda veche revine dar vom avea si actori care interpreteaza personaje noi.

Bill Pullman este fostul presedinte Thomas J Whitmore. Fosta sa sotie, Marilyn Whitmore a ucisa in primul atac. Thomas este un veteran al razboiului din Golf. Desi nu mai este presedinte, el a ramas o figura importanta deaorece acelui discurs cu patos a reusit sa mobilizeze omenirea impotriva extraterestrilor. Chiar si el a participat la lupta salvand astfel omenirea de la extinctie. De data asta va lupta pentru fiica lui;

Maika Monroe este Patricia Whitmore, fiica lui Thomas, un fost pilot care lucreaza pentru presedintele Elizabeth Lanford (Sela Ward). Ea e logdnica pilotului Jake;

Liam Hemsworth este Jake Morrison un pilot care si-a pierdut parintii in primul atac. Alaturi de cel mai bun prieten al sau, Charlie (Travis Tope) are de facut diverese misiuni pe Luna. I-a placut asa de mult cum Will Smith ii da un pumn in freza acelui extraterestru in 1996, incat a cerut scenaristilor sa introduca o scena in care da si el un pumn unui extraterestru.

Jeff Goldblum revine in rolul lui David Levinson, un expert IT si un activist pentru mediul inconjurator. Dupa ce nevasta sa Constance a murit, dr Cathernie Marceaux (Charlotte Gainsbourg) devine noua sa iubire;

Jessie Usher este pilotul Dylan Dubrow-Hiller, fiul vitreg al decedatului Steven Hiller (Will Smith) si al lui Jasmine Dubrow (Vivca A Fox). Jasmine in acest film e asistenta intr-un spital. Daca tineti minte in primul film a fost striptueza;

Judd Hirsch este Julius Levinson, tatal lui David. E singurul actor care arata la fel ca acum 20 de ani;

Brent Spiner revine in rolul Dr Brakish Okun. Ce crdeati ca a murit?! Nu… A fost doar in coma timp de 20 de ani. Trebuie sa recunosc ca Okun si Julius salveaza acest film. Cei 2 sunt „cireasa de pe tort”. De data asta Okun are un rol foarte important;

William Fichtner este generalul Joshua Adams si membru al cabinetului presedintelui Lanford;

Angelababy este Rain Lao un pilot chinez si nepoata comandatului Jiang Lao, care se ocupa de baza de aparare de pe Luna;

Deobia Oparei este Dikembe Umbutuliderul statului african Umbutu. Dikembe a fost educat la Oxford si s-a intors acasa dupa rayboil din 1996 gasindu-si orasul distrus de invadatori. Alaturi de supravietuitori lupta impotriva extraterestrilor pentru a-si razbuna fratele si tatal ucisi in razboi.

Dar de ce le-a luat producatorilor 20 de ani sa realizeze o continuare?! Emmerich a avut o idee despre ce ar putea fi in continuare dar a trebuit sa astepte pentru ca tehnologia (CGI-ul) sa avanseze. Daca acest film va fi un succes, ne va astepta si un al 3-lea film, de data aceasta in spatiu. Regizorul a spus ca nu vom mai fi nevoiti sa asteptam 20 de ani. Daca filmul va avea succes in maxim 2-3 ani vom avea parte de finalul trilogiei inceputa in 1996. Vrea sa continue cu aceasta noua generatie de actori.

Sursa: starfilme.ro

Programul filmului aici.

Comenteaza