Advertising - Bucuresti
Advertising
Cinematograful Hollywood Multiplex Bucuresti Mall
Cea mai moderna forma de divertisment
Cine sunt clientii nostri?
![]() Hollywood Multiplex Bucuresti Mall |
|
Produsul dumneavoastra:
...in curand pe marile ecrane...
"Rata de retinere a mesajului creste cu 44% in cazul clientilor care au vazut un produs in cinema"
"Capacitatea spectatorilor de a identifica in mod corect un brand promovat in sala de cinema creste cu 70%. Dupa o saptamana de la vizionarea spotului on screen, aproape 50% dintre consumatori sunt capabili sa numeasca brandul a carui reclama au vazut-o."
Surse:Cinema Advertising Council 2015 Report on Cinema Advertising, Screenvision Impact Study , TNS Taylor Nielsen Sofres plc.
De ce PROMOVARE ON-SCREEN?
- Impact: nici un alt mediu de promovare nu poate rivaliza cu marimea ecranului de cinema
- Audienta captiva: Studiile internationale demonstreaza ca la o audienta captiva, incapabila sa schimbe canalul, rata de retinere a mesajului este de 5 ori mai mare decat in cazul altor medii
- Adoptantii timpurii: clientii nostri sunt trend-setteri si formatori de opinie. Ei prefera sa vada filmul pe marele ecran, in cele mai bune conditii
- Componenta sociala: mersul la cinema este o experienta sociala, marimea medie a unui grup, fiind de 3 sau mai multe persoane. Astfel, reclama dumneavoastra va genera reactii colective
- Timp liber: vizionarea unui film la cinema reprezinta o evadare din cotidian, o forma excelenta de divertisment. Aceasta va face ca persoanele sa fie mult mai deschise si mai receptive la incercarile dumneavoastra de promovare in cele 3 locatii.
- Ultima tendinta este aceea de a face spoturi 3D, care vor fi proiectate inaintea filmelor 3D din cinematograf.
![]() ...pentru o mai buna retinere a mesajului |
![]() ...pentru notorietatea brandului |
De ce PROMOVARE OFF-SCREEN?
- Daca sunteti in cautarea unei modalitati neconventinale de promovare, menita sa creasca impactul campaniei dumneavoastra.
- Daca va doriti interactiunea directa cu publicul, intr-un mediu atipic.
- Daca sunteti adeptul promovarii inovatoare
...si cateva modalitati de promovare...
- amplasare materiale neconventionale de promovare
- expunere materiale la punctele de vanzare sau in lobby
- expunere produse in vitrinele din cinematograf
- sponsorizari ale premierelor de film
- personalizare tricouri angajati
- evenimente speciale
- evenimente corporate
- lansari de produse
- actiuni interactive
- sampling
- multe altele
CU NOI, CHIAR SI O "MISIUNE IMPOSIBILA" DEVINE REALIZABILA!
Promovare in lobby-plasme
Amplasare in zonele cu trafic mare
Calitate excelenta a imaginii, ecrane plate cu dimensiuni ce le fac sa iasa in evidenta
Programul cuprinde trailere de film si reclame, ce alterneaza pentru a genera interes
Pahare si pungi personalizate
(Mesajul dumneavoastra poate ajunge direct in mana consumatorului)
Postere (amplasate in imediata vecinatate a caselor). Un mod simplu si eficient de a va face cunoscuta oferta.
Tricouri
Bilete de cinema
Transformati biletul de cinema intr-un puternic generator de trafic prin intermediul crosspromo-urilor.
Stickere (asigura memorabilitatea mesajului dumneavoastra, fie ca sunt amplasate pe oglinzile din lobby, in toalete sau pe pardoseala)
Bannerele de dimensiuni mari (amplasate in sala de cinema, nu vor trece neobservate)
Proiectiile luminoase sau laser (va ajuta sa va promovati produsul la alt nivel)
Banner-up amplasat la intrarea in cinema
Expunere produse in vitrina
Hangere
Roll up banner
Gonflabile de mari dimensiuni
Promovare pe internet
* Concursuri interactive pe internet. Un mod excelent de a completa actiunile dumneavoastra de promovare .
*Newsletter saptamanal. Aproape 30.000 de clienti Hollywood Multiplex primesc saptamanal informatii legate de film si noutatile din cinematograf
Evenimente in cinematograf
![]() Prezentari de produs |
![]() Standuri |
![]() Reprezentatii live |

-
Hollywood Multiplex Operations SRL - Contact: Maria Popa
- Mail: popam@protv.ro
- www.hmultiplex.ro